ott viszont voltam

A babzsák állatokból a katica volt a kedvenc
 A hunyadivárosi babaruha börze azért meg volt, mert március 9-én még jó idő volt.
Ja, amúgy meg egy iskola aulájában volt megtartva, szóval akár lehetett volna rossz idő is, cserébe március 15-én meg jó.
De az időjárás erről másképp vélekedett.

Kellemes kis vásárka volt amúgy a Hunyadivárosban, Beatrix jól megszervezte.
Leginkább anyukák árulták gyermekeik megunt/kinőtt ruháit, játékait- jó állapotban, olcsón.

Apolka meg én voltunk ott csak kézművesként, így elég nagy érdeklődés volt a mi asztalkáink körül.
A kislányoknak leginkább a gyűrűk tetszettek, az anyukáknak meg a hasznosabb holmik: hajcsat tartó, neszesszerek.

Néhány fotó a napról:

Hajcsat tartók, madarak és húsvéti díszek lógtak a barkán
A kitűzőket és a kulcstartókat is sokan megcsodálták
Apolka kanalaival és babaágyneműivel jött
Alkalmi polcrendszer a fadobozokból

Ekkora volt összesen a hely, a derékmelegítők már csak az asztal csücskén kaptak helyet
Mivel közeledett a nemzeti ünnep, kokárdákat is vittem- a katicást nagyon szerették!
A zsírkréta tartó kelt el elsőként...