Ők rajzolták, én varrtam

Tavaly láttam egy nagyon jó kis kezdeményezést.
Sok ügyes kezű és jószívű hölgy megvarrta kisgyerekek rajzait, azaz a gyermekek által rajzolt lényekből textilfigurákat varrtak.

A kezdeményezésről itt bővebben.
http://terajzolszenvarrok.blogspot.hu/

Szóval, ez az ötlet nekem nagyon megtetszett, és gondoltam, kipróbálom én is.
Az első kérdés az volt, hogy kinek varrjam meg a rajzait?
Mivel bátyámnak van két kislánya, így természetesen Ők jutottak eszembe először... :)
Megkértem Őket hát, hogy rajzoljanak valamit, amit én megvarrok nekik.

Az elkészült figurákat nemrég adtam át nekik, nagyon örültek :)
Visszakapták a rajzukat is, hogy mindig emlékezhessenek, miből is lett a cserebogár filcfigura.

Íme a "rajzlények":
Laura egy kiscicát rajzolt. Bár szürkét nem tett bele,
de én szerettem volna egy kicsit "színesebbé" varázsolni a figurát.
Noémi egy manót rajzolt...