Majdnem megfagytam


De tényleg, szó szerint.
Ma reggel bicikliztem, és nem gondoltam, hogy ennyire csípős az idő.
A kezemmel nem volt gond, már  napok óta kesztyűt veszek reggelente...
A kabát sem a legvékonyabb fajta, viszont csak derékig ér, és ott biz' csak úgy süvített be a szél...
Még az a szerencse, hogy nem megyek túl gyorsan a bringával, mert akkor lehet, tényleg megfagytam volna...

Az egészben a bosszantó, hogy miért is nem jutott eszembe derékmelegítőt felvenni?
Jaaa, mert talán nem ismerek senkit, aki varrna egyet nekem??? Hahahahaha...
(Csendben jegyezném meg, hogy a fiókomban többféle is van... persze, varrtam magamnak is, naná...)

Az egyik kedvencem :)


Szóval be kell látnom, eljött a derékmelegítős korszak.
Ezt persze látom a megrendeléseken is, egyre többen keresik nálam, de valahogy én még sem akartam még ezt elfogadni...


Sok-sok derékmelegítőm itt látható egyébiránt :)
https://picasaweb.google.com/102644868337233458536/TrapezDerekmelegitok?authuser=0&feat=directlink