Színes-mintás textilzsákok

Volt rá igény, hogy legyenek már kisebb méretű textilzsákok, levendulának.
Sokan termesztik a levendulát kicsiben, a kiskertjükben, de nem találnak ízléses levendulazsákot neki.

Így hát varrtam levendulást is, meg ha már ezzel foglalatoskodtam, varrtam több méretet is.
Mert lehetne mákot tenni bele, vagy lencsét, vagy éppen az épp nem használt téli zoknikat, vagy a barbibaba ruháit...

 
Ezek a zsákok 100% pamut vászonból készültek, szaténszalag megkötővel adom őket.
Több méretben varrtam, hogy sokféle dolgot lehessen beletenni

Az árak és méretek:
7x12 cm: 250 ft
9x17 cm: 300 Ft
14x26 cm: 350 Ft
19x36 cm: 400 Ft
24x46 cm: 500 Ft

A csipkés vagy bármi mással díszített tasakok felárral készülnek!


Ha valaki szeretne belőlük, írjon nekem, és egyeztetünk!

Szép napokat!