VarázsPárna- de mi van benne?

A VarázsPárnát sokan találjátok jó ötletnek, ha kisgyermekek ajándékozásáról van szó.
Egyrészt, teljesen gyermekbarát és biztonságos, másrészt, szép színes és végül, de nem utolsósorban a gyermek több képességét is fejleszti, "okosítja", ha úgy tetszik a csöppségeket.
Tudjátok mi a legjobb része?
Mikor megformázom a VarázsPárnába rejtett figuákat. Igen, a prototípusok után gyorsan rájöttem, hogy normális figurákat szinte sehol sem lehet bele kapni, így jobban járok, ha én készítem őket Fimóból.
Nem könnyű feladat, elég aprólékos is, de a végeredményt imádom!!!
Persze, nem mind a 24 figura SK, de azért nagy része igen!

VarázsPárna műanyaggal vagy lencsével töltve

Visszatekintő 2014. sorozat
Úgy gondoltam, az év első fele a tavalyira való visszaemlékezésről fog szólni.
Na persze új érdekességekkel jövök menet közben, de annyi szép dolog készült a Műhelyemben tavaly, hogy kár lenne nem megmutatni itt a blogon.

Összegyűjtöttem őket kollázsokba, így egyszerűbb átnézni őket :)