1 hét múlva magyarok vására



... és én is megyek!
És nem csak nézelődni!
Haneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem vásározniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Március 15-én, a kiskunhalasi piac területén lesz Magyarok Vására, csupa-csupa magyar termékkel:
élelmiszerek, kézműves termékek, látványkovácsolás, bemutatók.

Ezt lehet róla tudni:
http://www.halas.net/kultura-szabadid/8653-5-magyarok-vasara


De addig még ezerrel készülődök, hogy legyen portékám, elegendő.
Sosem voltam még ilyesmin, tisztára izgulok, hogy milyen lesz. Elképzelésem nincs, mit és mennyit fognak tőlem vásárolni, ez most egy teljesen idegen terület lesz... nagggyon-nagggyon be vagyok parázva!

Majd beszámolok, milyen is volt életem első, nagy volumenű vására.
Ti meg drukkoljatok a jó időért!




Egy kis ízelítő, mit találhatnak nálam a vásárra látogatók:



Nem szokványos kokárdákat...
Neszesszereket...
Kulcstartókat...