Szolgáltatói bemutatkozó est

Tegnap este egy nagyon jó kezdeményezés első eseményén vehettem részt!

Szilvi (Szappan és textilcsodák) mert egy nagyot álmodni, és létrehozta az első, kecskeméti Szolgáltató bemutatkozó estet.

A dolog lényege, hogy mindenféle területről megismerhessünk szolgáltatót, alkotót egy klubdélután jellegű esemény keretében.

Tegnap volt szappankészítő, horgoló, masszőr, ékszerkészítő, babakészítő, grafikus, mikroszálas törlőkendőket forgalmazó és hát jómagam :)

Kb 35-en voltunk a vendégekkel együtt, az Erdei Ferenc Művközpontban.  Este 6 és 8 között volt megtartva a rendezvény, aminek első részében bemutatkoztak az alkotók-szolgáltatók röviden, ez után egy kb. fél órás "szabad program" volt, vásárlási lehetőséggel, beszélgetéssel, elérhetőségek cseréjével.
Majd zárásként a tombolasorsolás következett (a belépőjegy egyben tombolajegy is volt), ahol a szolgáltatók által felajánlott kedves nyeremények kerültek kisorsolásra.

Tőlem textiltulipánt és egy fémmel díszített filc kulcstartót lehetett nyerni; és én is szerencsés voltam, egy arcmasszázs utalvánnyal lettem gazdagabb!

Sajnos fotók nem készültek, a nagy izgalomban senki nem gondolt erre :)
Pedig olyan szépen voltam kipakolva, annyira jó méretű volt az asztalka... na de sebaj, ennél nagyobb bajunk sose legyen :)

Szilvi tervei szerint minden hónap második csütörtökjén lenne ez után ez az est, szájhagyomány útján terjedő híreszteléssel lenne népszerűsítve, szervezve.

Ha meg tudok valamit, szólok Nektek!

Szilvi blogja: http://szappanestextilcsodak.blogger.hu/