Beszámoló

Bár sok jóval nem kecsegtetett minket az időjárás, de azért még is kibátorkodtunk Apolkával június elsején a lajosmizsei Szamócás Vásári Forgatagra.

Ő hozta a szuper evőeszközeit, én meg a saját mindenféléimet.



A kipakolásnál Ő mindenképpen előnyben volt, mivel csak egyfélét árul, aminek megvan a jól bejáratott helye, tárolója, én meg másfél óráig csak pakoltam, pakoltam, átrendeztem, és ismét átrendeztem.
Út közben kiderült, hogy tulajdonképpen kicsi lesz az asztal kettőnknek, sőt, még a pótasztallal is kicsi lesz a hely, így a nyitható szék is átváltozott pakolóhellyé :)

A kitűzőtartóm és a gyöngyékszer-szettek már csak a székre fértek.
Apolka pöttyös terítője abszolút vonzotta a tekintetet.

A nap folyamán sok kedves emberrel találkoztunk, jókat beszélgettünk, és közben dagonyáztuk a sarat :)
A füvön árusítottunk, ami napok óta ázott már a nagy esők miatt, így amikor elkezdtük taposni, préselődött ki a víz a földből, mint ha nedves szivacson lépkedtünk volna.

Minden volt, mint a jó boltban... :)
Az időjárás végül is kedvezett nekünk, mert csak kétszer 5 percig szemerkélt az eső, de azért egy napsütéses idő több embert csalt volna ki a rendezvényre!


Ritka időszak: süt a nap! Ilyenkor lekerült a ponyva...
Végül szamócát egyáltalán nem ettünk, viszont a lajosmizsei Kiss cukrászda fagyiját megkóstoltuk, ami tényleg isteni volt! Valami fügés- karamellest meg egy mákos-diós szerűt ettem, naggggyon jó volt!

5 óra körül kezdtünk összepakolni, nagyjából addig tartottak a programok és akkor elkezdett megfogyatkozni a nézelődő-vásárló sereg is.

Sok kedves tárgy talált gazdára: a top kedvenc az üveglencsés medálos nyaklánc, gyűrű és fülbevaló lett (amit itt még nem is mutattam, öreg hiba, pótolom lassan :)) de hajpánt is kelt el, meg tűpárna csészében, kitűzők és persze szamócás kulcstartók, ha már szamócás vásár volt :)

A szervezőnek köszönöm a lehetőséget, Apolkának az asztalt és a társaságot, Lacimnak pedig a támogatást, az egész napos segítséget :)
A vásárlóknak a vásárlást, a látogatóknak a nézelődést, Nektek pedig a bejegyzés olvasását! :)


Ui: csak azért jegyzem fel, hogy megmaradjon valahol leírva is: 2013. június elsején téli magasszárú csizmában és téli kabátban mentem el a vásárba! Hihetetlen ez az időjárás...