BÚÉK 2021

... avagy legyen már megint normális évünk!
Szóval Boldog új évet mindenkinek... remélem király lesz. :)

Én mutatok is itt frissen harmatosan egy címkét, hogy beinduljon a pörgés ;)
Zsani, aki már sok munkával bízott meg, egy szuper ötlet megvalósításában kért segítséget.
Befőttcímkét kellett neki terveznem, amit egy kis karácsonyi figyelmességre, az általuk családilag készített szeretetbefőttre tettek rá.
Én megterveztem, jóváhagyás után berendeztem A4es lapra, elküldtem emailben, ők meg kinyomtatták, felragasztották.

Szerintem nagyon jó ötlet volt ez a kis ajándék, gondolom örültek a megajándékozottak is neki :)
Zsani engedélyével meg is mutatom a végeredményt is.


Ez volt a címketerv:

Szeretetbefőtt címke





És ez pedig a "késztermék".

Szeretetbefőtt készen Zsaniéknál



A címke maga amúgy 8x5 cm, nem túl nagy, nem túl kicsi.