A karácsony, ahogy én láttam

Karácsonyi SzilvaDekor alkotások.
Karácsony előtt mindig nagyon sok a munka, a teendő, ez nem csak a munka terén, de a családi kötelességek terén is így van.
Mindenki rohan, mindenki agyal, de ez így is van jól, hiszen a Karácsonyt a legtökéletesebbre szeretnénk varázsolni!
Én a magam részéről azzal tudok segíteni, hogy megvalósítom az egyedi elképzeléseket, amik a megrendelők fejéből pattannak ki, vagy ha semmi ötletük nincs, segítek már a megálmodásnál is.
Ez egy nagyon hálás feladat, bár nem mindig érkezik visszajelzés, én még is tudom, hogy mindenki örül!
Márpedig azért, mert ezeken az ajándékokon látszik, hogy nem "egy a sok közül".
Mert amikor megrendelték, beszerezték, akkor (is) a megajándékozott volt a főszereplő!

Szerintem ez a lényeg: NEM a karácsony a főszereplő, hanem a megajándékozott.
Sokan jönnek kézműves vásárba ajándékot beszerezni. Hozzám is ellátogattatok páran! :)
Karácsony minden évben van. Szeretettel és örömmel töltött ünnep viszont csak akkor, ha teszünk érte. Ki így, ki úgy.







Visszatekintő 2014. sorozat
Úgy gondoltam, az év első fele a tavalyira való visszaemlékezésről fog szólni.
Na persze új érdekességekkel jövök menet közben, de annyi szép dolog készült a Műhelyemben tavaly, hogy kár lenne nem megmutatni itt a blogon.
Összegyűjtöttem őket kollázsokba, így egyszerűbb átnézni őket :)